Ysatis


 

Deze vertaling is gemaakt in pspX5.

 

 

Filters:

Mehdi.

 

Materialen:

 

Kleurenpalet:

 

 

 

 

 

 

Open je tubes en alpha in psp.
Plaats het verloop in de map verlopen van psp.
Plaats het patroon in de map patronen van psp.

1.

Zet je voorgrondkleur op #C0C0FF en je achtergrondkleur op #000000.

2.

Open selection_alpha_ysatis - venster - dupliceren en sluit het origineel.

3.

We werken verder op de kopie.

4.

Lagen - eigenschappen - hernoem deze laag Raster 1.

5.

Zet je voorgrondkleur op het volgende verloop - @qua001.



6.

Lagen - dupliceren.

7.

Effecten - filter Mehdi - Sorting tiles.



8.

Lagen - dupliceren.

9.

Afbeelding - spiegelen.

10.

Zet de mengmodus van deze laag op overlay en de laagdekking op 50.

11.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

12.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #1.



13.

Open Backgr 332 - bewerken - kopieren.

Bewerken - plakken in selectie.

14.

Selecties - niets selecteren.

15.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #2.



16.

Druk op je delete toets.

17.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

18.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #3.



19.

Vul de selectie met #FFFFFF.

20.

Selecties - niets selecteren.

21.

Effecten - vervormingseffecten - Bolvorm.



22.

Zet de laagdekking van deze laag op 50.

23.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

24.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #4.



25.

Vul de selectie met #032C82

26.

Selecties - niets selecteren.

27.

Zo ziet je tag er nu uit.



28.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

29.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #5.



30.

Selecties - wijzigen - selectieranden selecteren.



31.

Vul de selectie met #032C82

32.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

33.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #5.



34.

Selecties - wijzigen - inkrimpen - aantal pixels op 4.

35.

Selecties - wijzigen - selectieranden selecteren.



36.

Zet je voorgrondkleur op patroon motif actif@aqua.



37.

 Vul de selectie met het patroon.

Selecties - niets selecteren.

38.

Zo ziet je tag er nu uit.



39.

En zo je lagenpalet.



40.

Open tube 13458166658_femmes - bewerken - kopieren.

41.

Bewerken - plakken als nieuwe laag.

42.

Afbeelding - formaat wijzigen - 68% - formaat alle lagen niet aangevinkt.

43.

Schuif de tube op zijn plaats zie voorbeeld.

44.

Selecties - selecties laden/opslaan - selecties laden uit alfakanaal - Selection #5.



45.

Selecties - omkeren.

46.

Druk op je delete toets.

47.

Selecties - niets selecteren.

48.

Effecten - 3D effecten - slagschaduw 10 / 10 / 45 / 35 #000000.

49.

Zet je voorgrondkleur op #FFFFFF.

50.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

51.

Open @qua_pointes1 - bestand - exporteren - aangepast penseel - geef het een naam en klik op ok.

Gereedschap penseel - zoek het penseel en stempel met #FFFFFFF zoals op het printscreen.



52.

Lagen - dupliceren.

53.

Afbeelding - omdraaien.

54.

Je tag ziet er nu zo uit.



55.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

56.

Gereedschap selectie - aangepaste selectie.



57.

Vul de selectie met #FFFFFF.

58.

Selecties - niets selecteren.

59.

Effecten - vervormingseffecten - Golf.



60.

Effecten - afbeeldingseffecten - naadloze herhaling.



61.

Lagen - dupliceren.

62.

Afbeelding - spiegelen.

63.

Lagen - samenvoegen - omlaag samenvoegen.

64.

Lagen - nieuwe rasterlaag.

65.

Open @qua_spirale2 - bestand - exporteren - aangepast penseel - geef het een naam en klik op ok.

66.

Gereedschap penseel - zoek het penseel - stempel met #FFFFFF linksboven op de afbeelding zie voorbeeld.

67.

Effecten - randeffecten - accentueren.

68.

Lagen - dupliceren.

69.

Afbeelding - spiegelen.

70.

Afbeelding - omdraaien.

71.

Schuif het figuur rechtsboven in de hoek.

72.

Zo ziet je tag er nu uit.



73.

Open tube @qua_ysatis - bewerken - kopieren.

Bewerken - plakken als nieuwe laag

Schuif de tekst op zijn plaats.

74.

Afbeelding - randen toevoegen - 2 pixels #FFFFFF.

75.

Afbeelding - randen toevoegen -35 pixels #032C82

76.

Gereedschap toverstaf - selecteer de rand.

77.

Zet je voorgrondkleur op het volgende verloop.



Vul de selectie met het verloop.

78.

Selecties - omkeren.

79.

Effecten - 3D effecten - slagschaduw 7 / 10 / 35 / 5 #000000.

80.

Selecties - niets selecteren.

81.

Afbeelding - randen toevoegen - 2 pixels #FFFFFF.

82.

Zet je watermerk op je werk en sla op als jpg.

 

 

Extra voorbeeld.

 

Bedankt Celine, Feya en Daniella voor het testen van deze les.
Hieronder hun crea's.

Celine.

Feya.

Daniella.

 

 

 

 

 



Copyright 2014 ŠNocturnes PSP World  All Rights Reserved.